Herstelling aan een niet prioritair voertuig ten tijde van Corona

Ik moet naar de keuring of heb een defect, wat nu?

Beste klant,

 

We kennen de situatie allemaal, aangepaste maatregelen worden ons opgelegd om te voorkomen dat er nog meer besmettingen zich zullen voordoen.

Ook voor ons is dit een ongekende situatie, wat mogen we nog doen? Wat mogen we niet meer doen? 

Bij Mertens is één van deze maatregelen het sluiten van de concessie, maar wat nu als je nu toch een lekke band hebt of je keuringsbewijs komt te vervallen? 

 

Indien je een technische panne of lekke band hebt kunnen de collega's van assistance je verder helpen: 

VW/CVI Assistance: 

02/756.86.88

Audi Assistance:

02/756.86.81

Skoda Assistance:

02/756.86.89

 

Uiteraard is het belangrijk dat jouw voertuig steeds veilig is. Wanneer je bijvoorbeeld belangrijke slijtage aan je wagen of banden vaststelt, of wanneer de verwittigingslichten op jouw dashboard je op een mogelijk defect wijzen, is het waarschijnlijk niet veilig om met jouw wagen op de openbare weg te rijden. In dat geval bel je ons best even op. 

Dendermonde:

052 22 03 03 

Lokeren:

09 340 43 50

Sint-Niklaas:

03 760 17 27

 

Vervalt je keuringsbewijs tijdens deze periode? 

De keuringscentra gaan weer open op woensdag 25 maart. Gezien de situatie en de achterstand zal dit enkel zijn voor de bedrijfs- en transportvoertuigen, bussen, prioritaire voertuigen en technische herkeuringen.

Voor de andere categorieën (waarvan het keuringsattest verstreek na 13 maart 2020) zal de termijn verlengd worden met 4 maanden, na het opheffen van de crisismaatregelen.

 

Heb je nog vragen? Aarzel niet om ons te contacteren ook in deze moeilijke tijden zijn we er om je verder te helpen!